23 maj 2012

SecureCRT feature reqest

Jakiś czas temu zwróciłem się z prośba do developerów SecureCRT o dodanie możliwości podglądu dwóch lub więcej terminali jednocześnie w jednym oknie aplikacji. Jest to dość przydatna funkcjonalność w przypadku gdy pracujemy z wieloma sesjami jednocześnie. Z założenia miało to wyglądać jak putty connection manager lub gnome connection manager. 
Dziś otrzymałem maila od osoby pracującej na stanowisku "SecureCRT Product Director" w Vandyke Software z informacją iż moja prośba została spełniona w najnowszej wersji SecureCRT 7.0 beta i mogę ją przetestować. 





Byłem pewien że będzie to wyglądało mniej więcej jak na screenie:





Nie czekając długo przeszedłem do strony pobierania i pobrałem pakiet instalacyjny dla Red Hat'a celem instalacji pod OpenSuse 11.4.
Niestety po 10 minutach przeszukiwania opcji okazało się iż funkcjonalność nie została zaimplementowana w wersji dla systemów Gnu/Linux

Funkcjonalność dostępna jest tylko w wersji pod systemy operacyjne z Microsoft'u. Po uruchomieniu nowej wersji w środowisku Windows XP Pro chwile zajęło mi odszukanie nowej funkcjonalności. W celu jej uruchomienia należy przejść do menu "Window" i odznaczyć opcje "Tabs". 



Jakie było moje zdziwienie gdy na ekranie ujrzałem dokładnie to:






Jest to przykład błędów w komunikacji miedzy użytkownikiem a developerem przytaczany w czasie studiów w postaci poniższej grafiki. 




Oczywiście poinformowałem nadawcę maila iż nie jest to funkcjonalność, którą prosiłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz